Workshop for reiselivsbransjen
Introduksjon med et 20-40 minutters skreddersydd foredrag om hvordan bedrifter kan gjøre mest suksess gjennom sin synlighet i sosiale medier. Videre går vi over i arbeidsdelen av kurset, der alle deltakere jobber i grupper for å konkretisere læringen for egen bedrift. Dette deles opp i flere deler, der vi jobber inn egen identitet, personas, samt bedriftens misjon overfor sine potensielle kunder. Etter gjennomført workshop sitter deltakerne igjen med en bedre forståelse for hvordan de bør kommunisere i sosiale medier, allokere sin egen tid, samt at de har konkretisert sin egen tone-of-voice overfor sine målgrupper og personas.
For pris og påmelding
Arrangør: Lister Nyskaping
Om Kristian L. Thomassen
Kristian er gründer, medeier og daglig leder av Falk Media AS. I flere år har han hjulpet bedrifter med digital markedsføring, og han har en entusiastisk interesse for faget. Han er ivrig etter å kjenne den kommende generasjons medier, eksempelvis Byte, TikTok og Twitch, samtidig som han jobber strategisk med tradisjonelle sosiale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn og Snapchat.
I 2019 var Kristian én av finalistene i Norge, ved utdeling av prisen «Årets Sosiale Medier Ildsjel» på Social Media Days i Oslo. Gjennom podkasten «Helt på Nett», som ble startet i 2017, gir han lytterne ukentlige tips og oppdateringer innen digital kommunikasjon for bedrifter.
Med mange års bakgrunn fra både medie- og byråbransjen har han opparbeidet seg god kompetanse på det man kan kalle «det digitale økosystem». Han forstår hvordan digitale kanaler henger sammen, og hvordan man lager en smart og strategisk mediemiks.
Tidsriktig, faglig påfyll med engasjement og humør!